Monday 29 October 2012

Interface Design

MEREKA BENTUK INTERFACE

       Bagi subjek ini saya ditugaskan untuk mereka bentuk interface. Saya mencipta laman web ini dengan menggunakan perisian Adobe Illustration. Saya diberi tugas mereka bentuk dua interface untuk dua syarikat yang berbeza. Nama syarikat tersebut ialah Sri Tujoh Beach Resort dan Fun Time.


Interface Sri Tujoh Beach Resort
Sri Tujoh Beach Resort adalah salah satu tempat pengimapan untuk pelancong. Ia merupakan satu tempat yang menarik untuk dijadikan sebagai salah satu desinasi pelancongan. Interface yang saya reka menerangkan tentang latar belakang syarikat, kelengkapan, kemudahan dan aktiviti yang disediakan. Saya juga mempamerkan gambar dan serta slogan syarikat.
 

Interface Fun Time
Fun Time adalah syarikat pengeluaran permainan intertaktif untuk kanak-kanak. Permainan intertaktifnya amat mudah difahami dan sangat menarik. Oleh itu, ramai kanak-kanak meminatinya. Pada interface yang saya reka terdapat halaman home, video, stories, games, colour and create dan karakter permainan tersebut.

No comments:

Post a Comment